onsdag 14 juli 2010

Onsdag?

Nu har jag verkligen börjat tappa bort mig i veckodagarna, men jag tror att det är onsdag idag. Igår dök det upp ett riktigt åskoväder här i Ömo (naturligtvis när jag var ensam hemma) vilket fick värmen att släppa sitt grepp en aning och idag är det faktiskt riktigt uthärdligt! Jag har i alla fall inte börjat svettas ännu :P Och medans det är någorlunda svalt får jag kanske passa på att göra lite nytta. Än så länge har jag hunnit sätta igång en tvätt och intagit frukost. Nästa projekt blir nog att plantera om tomatplantorna eller ta itu med att byta tvättlina på torkvindan.

Idag jobbar P, trevligt nog, inte över. Vi ska nämligen åka ut till ett ställe som heter Torpön och äta middag med P's lillebror och hans flickvän. Så, bara drygt 5 och en halv timme kvar innan P kommer hem :D

Inga kommentarer: