måndag 12 juli 2010

Drar iväg en sväng

Jag har tydligen stora problem med att blogga på helgerna, men det är väl för att jag hellre umgås med P än slår på datorn. Vi har haft brutal värme i helgen med 30-35 grader i skuggan och det har krävts några bad kan jag lova! Idag är det äntligen svalare (runt 25 än så länge) men luften är otroligt klibbig. Enligt väderleksprognosen ska det åska i eftermiddag, både i Österbymo och Linköping och då jag nu ska åka till linkan så fort jag är klar, ska jag nog satsa på att bli klar så fort som möjligt så att jag slipper vara fast där uppe när det väl bryter ut. Åska när jag är ensam är ingen höjdare! Och blir det strömavbrott så får jag inte ut bilen ur parkeringshuset :/ Jaja, jag ska i alla fall till Linköping för att kolla lägenheten, hämta ett par saker i förrådet, vara en god kamrat och ta det sista med R's flyttstädning och lämna in hans nycklar och därefter åka till Tornby. Patrik har ett par beställningar från Ikea och jag har ärenden på Biltema. Dags att bege sig!

Inga kommentarer: