onsdag 16 juni 2010

Sommarlov på riktigt

Herregud vilka sköna dagar jag har nu! Jag åkte ner till Ömo redan på lördagkväll, då det inte fanns något kvar i Linkan att göra, och tur var väl det, då P kom hem redan vid 13 på söndagen :) Och jag har haft sådana underbara dagar än så länge! Trots att vädret inte varit det perfekta hela tiden, så har det ändå varit sol i alla fall ett par timmar varje dag. Jag har rensat ogräs och påtat på + läst en hel massa. Och naturligtvis passat upp med middag när P kommit hem efter jobbet :P
Onsdag idag och ikväll ska jag få träffa P's lillasyster. Spännande! P's föräldrar, lillasyster och -bror ska komma på pizzakväll, så det ska nog bli ett par trevliga timmar. P's syster har dessutom varit utomlands nu ett tag, så hon har inte sett huset sedan P flyttade in. Fram tills dess ska jag bara slappa. P beordrade mig att "ta ledigt" idag och det enda jag ska jobba på idag är min solbränna :) Jag har dock hunnit sy två kuddöverdrag och gjort ett besök på Apoteket (för min efterlängtade Försvarets hudsalva), men nu ska jag ta det lugnt! Snart kommer P dessutom hem och gör mig sällskap över lunchen. Mysigt värre!
På återseende!

Inga kommentarer: