måndag 28 juni 2010

Sommarhetta

Jag klagar absolut inte, men jag måste bara säga det att idag är det sjukt varmt! Drygt en timme har jag kunnat vistas i solen idag, när jag rensade en plätt på ogräs, men det var allt jag orkade med. Det är ca 24 grader i skuggan, så jag vill nog inte riktigt veta hur varmt det är i solen. Kroppen dryper i alla fall av svett och det är tur att det råder skugga på trädäcket. Koppla in datorn i uterummet, på med P3, fram med en solstol och bok så är dagen räddad!

Ikväll blir det en tur till Linköping för mig och P. Vi ska kolla så att min lägenhet står kvar + storhandla på Maxi. Jag säger bara det att jag är väldigt glad just nu över att min bil står i tryggt förvar i ett svalt garage!
Blombukett som jag plockade till uterummet under förra veckan

Inga kommentarer: