tisdag 29 juni 2010

Full av inspiration

Ännu en stekhet dag i Österbymo. Jag har spenderat ca en timme i solen, mer än så går inte. Resten av tiden har jag tillbringat i skuggan med 2 nya inredningstidningar. Min hjärna är just nu sprickfärdig av idéer och inspiration som jag skulle vilja ta itu med här i och utanför huset. Flera av dem är små struntsaker, men jag har även ett par större idéer som jag ska lägga fram för P. Det är ju inga saker som måste ske på direkten eller så, men jag tror att de skulle bli trevliga. De berör bland annat stenuteplatsen (som tyvärr inte nyttjats något ännu i sommar) samt en länga med halvdöda buskar i ett skuggigt hörn av tomten. Jag måste nog ta och skriva ner lite av allt detta innan jag blir alldeles överhettad. Det är förresten 26 grader i skuggan idag. Nu är det sommar, säger jag bara!

Inga kommentarer: