fredag 11 juni 2010

Nedräkning

Om 2 timmar ska jag trotsa regnet och befinna mig på universitetet. Om tre timmar har jag sommarlov!! Det enda som nu står i vägen för detta är projektredovisningen i strategi och styrning. Vi startar klockan 10 och på 8 minuter ska vi låta "styrelsen" (3 lärare) vara med på vårt panelprogram Fråga konsulten, där vi ska diskutera SCA:s strategi och styrning. Låter väl väldans intressant och stimulerande? Därefter har styrelsen 12 minuter på sig att fråga ut oss och 10.30 ska vi ha utrymt lokalen för nästa grupp. Hugaligen... Slipsen är i alla fall på och klackskorna åker med i väskan.
När vi väl fått vårt efterlängtade sommarlov blir det lunch på golfrestaurangen intill Liu. Lite lyx måste man ju få unna sig :)
Sista dagen med allihop idag. De flesta åker hem redan idag och ett fåtal stannar till imorgon. Vi får väl se vilka som har tid att hitta på något ikväll. Själv blir jag kvar här till söndag eller måndag. Känns ju lite tråkigt att sitta ensam hemma i P's hus. Då kan jag lika gärna vara kvar här någon natt till omgiven av mina egna prylar. Och så kan man därmed skjuta upp städningen ytterligare en dag :P
Nä, nu ska jag köra igenom mina repliker ett par svängar så att rösten är uppvärmd inför dagens eldprov.

Inga kommentarer: