onsdag 12 maj 2010

Jag är med jobb!

Jag fick jobbet igår! Så under 4 veckors tid i sommar kommer jag att få agera ekonomiassistent i Mantorp. Det blir nog kanoners! Lite synd är det dock att jag lyckas tima det hela både med P's och mammas semester... Men men, man kan inte få allt här i världen. Det ska i alla fall bli skönt att få göra lite "riktig" nytta, få ett par nya referenser och lösa den ekonomiska biten för sommaren. Allt löser sig visst! :)

Idag har jag en fruktansvärt trött dag. Jag kunde inte somna igår och skulle upp tidigt i morse efter ca 5 timmars sömn för ett seminarium som inte gav någonting. Så efter det har jag inte lyckats åstadkomma något vettigt direkt, lite packning inför helgen söderöver bara. Nu är det nog dags att fixa ihop lite lunch och sen ska det diskas matlådor. Jag och R ska nämligen laga en massa matlådor ikväll igen. Dags att fylla frysen! Den här gången blir det med tacopizza, pasta carbonara (som vanligt) och spenatlasagne. Så skönt att slippa laga mat under veckorna efter en sådan här omgång :) Vi ska dessutom se Twilight-filmen New moon ikväll, det blir nog nice. Vi får se om jag tar och åker till P redan ikväll eller om jag väntar till imorgon bitti. Då jag ändå inte kunnat sova de 3 senaste nätterna så blir det nog att jag åker ikväll. Det är ju alltid trevligare att ligga sömnlös om man inte är ensam :)

Nä, lunch var det ja!

Inga kommentarer: