tisdag 11 maj 2010

Fullspäckad tisdag

En skolledig dag idag, men det betyder inte att jag inte har något att göra. Frukosten är intagen och träningskläderna på. Jag tänkte nämligen bege mig på ett pump-pass strax efter 11 (det enda träningspasset jag hinner med den här veckan, inte bra!). Innan dess ska jag hinna städa ett dammigt badrum och plocka undan och rensa bland lite skolpapper. I eftermiddag, efter lunch och dusch, ska jag bege mig till Mantorp för en anställningsintervju. Spännande! Bara att hålla en tumme igen. Allt är förberett för detta förutom kläder, men solen skiner idag, så ska man kanske slå till på en kjol? Väl hemma igen måste jag ta itu med lite projektläsning inför morgondagens seminarium på skolan och eventuellt hinna göra ett par ärenden.

Jodå, den här dagen lär gå den också!

Inga kommentarer: