tisdag 20 april 2010

Tisdag morgon

Oj, nu har det nästan gått en vecka sedan jag skrev något senast. Det var inte riktigt meningen! Det är mycket plugg nu under veckorna och helgerna spenderas med P, så bloggen hamnar lite i skymundan. Om 2 veckor ska P ha tömt sitt gamla hus så det är lite att göra. En rolig nyhet, vad gäller husen, är att det gamla huset ska tas över av en kompis till P, så i sommar blir det nog en och annan gemensam grillfest! (husen ligger ju nämligen så pass nära att vi kan stå och vinka till varandra)

Jag hade turen på min sida och nu är P här 2 nätter då han har kurs här i Linköping. Inte helt fel att få förlänga helgmyset lite :) Jag är ledig från skolan idag, så jag ska passa på att ta mig till Campushallen för ett pump-pass nu på förmiddagen och sedan blir det plugg. Lyckades inte klara duggan i fredags, så nu blir det att plugga ännu mer! Nog för att jag slitit som fanken de senaste 2 veckorna med den här kursen...

Jaja, allt kan tydligen inte gå vägen jämt, det är bara att hålla tummarna att de kommande duggorna går bättre!

Inga kommentarer: