torsdag 1 april 2010

Nu nu nu!

P fick (enligt mig) väldigt goda nyheter igår kväll: nya huset är färdigstädat!! Jihooooo!!!!! Och jag som är här ända tills på måndag! På den tiden hinner man göra en hel del :D Så vi ska nog flytta över lite småsaker som inte används för tillfället + att vi idag ska köpa väggfärg för att lägga på ett lager fräsch vit färg i hallen på nedervåningen, trappuppgången och hallen på övervåningen.

P jobbar bara halvdag idag, så efter att han kommit hem och lunch intagits på Wärdshuset ska vi låna hans mormor och morfars bil och bege oss till Linköping för bland annat ett IKEA-besök. Vilken tur att de har öppet ända till klockan 20 :D

P fyller dessutom 27 år idag så STORT grattis till min älskling! Jag ska ta och bära in födelsedagspresenterna från bilen nu och sen blir det nog lite städning igen.

P.S. Fönsterputsningen igår blev riktigt bra, förutom att P målat igen några av fönstren och jag inte kände för att vålda upp dem själv med risk för att spräcka någon ruta :P Så dem får jag ta itu med lite längre fram!

Inga kommentarer: