onsdag 31 mars 2010

Things to do

Jag hade tänkt att få mig en liten sovmorgon imorse, nu när jag är ledig och haft några trötta dagar. Men tji fick jag. Klockan 8 väcktes jag av pelletspåfyllnad i värmevärket som ligger mittemot Ps nuvarande hus och de håller fortfarande på. Så ingen sovmorgon! Men nu har jag haft en skön och utdragen frukost framför nyhetsmorgon och en hel drös bloggar att läsa.

Planen för dagen är att jag ska putsa fönster. Egentligen är jag inte direkt förtjust i att städa, men när det ska städas hos andra är det mycket roligare :) Så jag ska putsa fönster här hos P medans han är på jobbet. Jag har dessutom ett par stora kassar från hans mormor att gå igenom som ska innehålla en massa garn. Inte helt fel! :D

Igår sken solen och gav ca 15 plusgrader. Gatorna sopades i Linköping och jag såg faktiskt flera nässelfjärilar! Idag är våren inte lika påtaglig, men det är väl bara att vara glad över att det åtminstone är plusgrader :)

På återseende!

Inga kommentarer: