tisdag 23 mars 2010

Trötter

Den här dagen har gått undan kan jag säga. Skola 10-14.30, hem och lämna skolväskan, grabba tag i bilnyckeln och rulla neråt stan. Väl där besökte jag bland annat Tiimari som hade utförsäljning och jag hittade en ny outfit för lördagens maskerad. Jag ska se om den passar innan jag avslöjar vad det blir ;) Jag hade en tid att passa klockan 16, vilket var snabbt avklarat och därefter blev det ett besök på Ica Maxi tillsammans med resten av Linköping som skulle passa på att handla på väg hem från jobbet. Så efter det har jag hunnit äta en matlåda till middag och i princip däckat i soffan. Den här kvällen lär inte leda till några ytterligare nyttigheter, utan planen är nog att ligga kvar här i soffan och kanske slå på någon film. Nya tag imorgon säger jag bara!

Inga kommentarer: