måndag 22 mars 2010

I'm back!

Förra veckan var ingen höjdare. Tungt tentaplugg inför marknadsföringstentan och därefter skulle jag starta om och försöka fixa en omtenta och samtidigt jobba med en projektrapport. Lite småtufft... Omtentan i lördags gick inte alls och det var den sämsta tenta jag någonsin skrivit, men till nästa försök ska det gå betydligt bättre!

Slutet av veckan blev dock inte så illa som jag hade trott. Det blev lite ändrade planer och jag begav mig söderut till min pojke i lördags där jag stannade till i morse. Lite mys och bläddrande i möbelkataloger blev det :) Nu har jag ny energi igen och den här sista veckan som 24-åring kommer nog gå i ett jäkla tempo! Det ska fixas en hel del med projektet, jag ska få upp mitt draperi till sovalkoven, det ska planeras lite lätt inför lördagens maskerad och så ska det tränas lite. Och så kommer P upp på fredag :) Ett pump-pass är bokat för i eftermiddag, så jag ska väl se om jag hinner göra lite nytta den timme som är kvar tills dess. Återkommer senare!

Inga kommentarer: