torsdag 4 mars 2010

Trött och mätt

Det har varit en rätt så intensiv dag idag, trots att jag inte satt min fot på skolan. Eller, nu ljög jag. Jag passerade campus på väg till träningen :P Lite plugg i morse och därefter ett pass step, hem och äta och duscha och så blev det ett besök på IKEA samt Ica Maxi med R. På det stora gulblåa inhandlades det tyg och upphängning för ett draperi till min sovalkov och på Ica shoppade vi mat för dagens storkok. Och det är vad resten av kvällen ägnats åt. Totalt 18 matlådor + middag till oss båda. Den här gången lagade vi tacotårta, pasta carbonara och kyckling med jordnötssås. Till middag blev det buffé med smakprov från alla 3 maträtterna ;) Efter att disken tagits om hand säckade R och jag ihop i soffan med någon öl och Disney's gamla Alice i underlandet. Ingen av oss hade sett den tecknade versionen (av någon underlig anledning), vilket känns som ett måste innan man tar sig an den bioaktuella nyinspelningen.

Imorgon har jag dugga i företagsekonomisk metod - kvantitativ metod och därefter ska det hem och packas innan jag åker till P över helgen. Herregud så skönt att det snart är helg!

Inga kommentarer: