måndag 8 mars 2010

Helgens bravader

Så var det måndag igen och jag är tillbaka i Linköping. Helgen var självklart underbar, men jag måste hem emellanåt och göra lite nytta. Igår kväll var jag till exempel tvungen att förbereda dagens marknadsföringsseminarium och skicka in ett TP gällande vårt grupprojekt i metod-kursen. Naturligtvis vaknade jag upp snorig som bara den i morse och energinivån ligger inte på 100 %. Jag hade tänkt träna i eftermiddag, men det får vänta till imorgon, så det blir att packa upp, ta hand om lite disk, tvätt och damm här hemma istället. Och så surfar jag naturligtvis inredningsinspiration :) P's mormor och morfar flyttade i helgen, så nu är det riktigt tomt i det hus han snart ska flytta in i. Det bara kliar i fingrarna på mig! Så nästa helg blir det att åka runt i Linköping och titta på bland annat matsalsmöbler och så får vi se när det går att börja flytta in saker. Det ska ju tydligen in en städfirma också innan vi kan loss där inne :)

I fredags var det i alla fall partaj. Tacomiddag och förfest hos P innan Black Jack. Mycket lyckad kväll och många galna bilder. Snäll som jag är tänker jag inte visa upp dem här, ni får helt enkelt tro på mina ord. Nu ska det bädas rent i sängen och städas bort lite skrot här hemma!

Inga kommentarer: