måndag 15 mars 2010

Tentaångest

Jag har verkligen pluggat i veckan inför morgondagens tenta i marknadsföring, men jag känner mig inte ett dugg klokare. Så mycket text, ett sådant spretigt ämne och de gamla tentor jag har avser en annan kursbok. Så, jag har lätt ångest inför morgondagen. Jag har verkligen ingen lust att få en till omtenta. Har omtenta i finansiell styrning på lördag och den lär nog inte gå så bra den här gången heller. Att skriva en omtenta 4 dagar efter tenta och samtidigt som gruppens projektarbete i metod-kursen ska skrivas är inte så jäkla lätt. Men men, det ä väl bara att göra ett försök till om en månad och hoppas på det bästa.

Måndag morgon och jag är fortfarande kvar hos P. Vi kommer inte ses förrän nästa fredag, så då passade jag på att stanna en natt till. Just nu är dock min bil en liten isbit, så jag får avvakta en stund med att åka hem tills solen tinat upp den lite. Passa på att plugga antar jag... :P

Inga kommentarer: