tisdag 16 mars 2010

Nöjd och trött

Marknadsföringstentan i morse gick nog faktiskt vägen. Så skönt att kunna släppa den! Därefter blev det Campushallen för några minuter i solariet, lite plugg och ett pass pump. Och därefter tog all min ork slut. Just nu vill jag verkligen inte ta i en skolbok och omtentan på lördag mår jag bara dåligt av att tänka på. Jag har inga direkta förhoppningar om att klara den, men det är inte så långt till nästa omtenta och den kommer ligga betydligt bättre schemamässigt och inte krocka med någon annan tenta. Visst, jag kommer skriva tentan på lördag (tror jag i alla fall), men det pluggandet får vänta tills imorgon. Just nu har jag tentakoma som jag verkligen försöker tvinga mig ur. Det blev en tur till Tornby med R under eftermiddagen och veckohandling, så en liten humörhöjare fick jag. Dessutom fick jag ett trevligt besked i eftermiddag: jag fick VG på mitt TP i företagsekonomisk metod! :D Och imorgon får vi resultatet från duggan jag skrev för drygt en vecka sedan i samma ämne och om den gick riktigt bra har jag chans på ett VG i hela kursen. Det vore ju inte helt fel!

Jag försöker vara lite positiv och tänka att allt annat flyter på så himla bra för tillfället, så en sketen omtenta ska väl inte få sänka mig? Herregud, gör om och gör rätt. Om det blir den här veckan, 24e april eller nästa vår, det ska väl inte spela en så himla stor roll.

Inga kommentarer: