tisdag 12 januari 2010

Snart som det ska igen!

Jag verkar ha stora problem med att ta tag i saker och ting för tillfället. Utom att virka :P Är helt galen i det! Virkade en bajskorv igår (som ska ingå i mjukisduon Pee och Poo), men han saknar ögon och kinder så ingen bild ännu! Tills det är införskaffat har jag börjat virka på den japanska figuren Totoro. Har dock inte kommit så pass långt ännu att det är något att visa, men det kommer! Tills vidare får ni avnjuta en bild på orginalet:

Men min Totoro kommer vara en aning förenklad, såklart
Jag hade en helt underbar helg och nu när jag dessutom har både torsdagskrök med gänget inplanerat på torsdag och en fest på lördag känns livet riktigt nice :) Tänk om min bil bara kunnat fungera som den ska! Men tur i oturen att det händer nu när jag i allmänhet är på ett sådant underbart humör :P

Nu ska det fixas middag och kvällen avnjutas!

Inga kommentarer: