onsdag 13 januari 2010

Min lediga dag

Ledig såhär mitt i veckan, det är inte helt fel. Jag hade planer på att hinna med en hel del idag, som ett par ärenden på stan, handling av lite mat, utstädning av julen, gå på releasen av nya pump-passet och dessutom få bilen fixad/hämtad. Tyvärr så blev jag lite låst hemma, då bilmekanikern aldrig dök upp. Han hörde av sig precis när jag skulle iväg till träningen och när jag nu är upptagen både torsdag och fredag lovade han att dyka upp tidigt imorgon bitti. Vi får väl se hur det går :P Julen är dock bortstädad och träningen gjord. Nu blir det nog tv resten av kvällen skulle jag tro. Och troligen lite virkning :)

Roliga nyheter: på fredag ska R och jag besöka skidbacken som ligger några mil bort, men då min bil inte startar har vi bokat en liten hyrbil. Man får skämma bort sig lite när det antagligen är enda besöket i en skidbacke i vinter :P

Inga kommentarer: