torsdag 28 januari 2010

Laddar om

Som jag trodde gick gårdagens tenta inte alls. Det finns inte en chans i världen att jag klarade den, så det blir omtenta i slutet på mars istället. Så efter en timme i tentasalen gav jag upp och begav mig till gymet, vilket även det gick otroligt kasst. Det är kanske inte så svårt att gissa att jag, väl hemma efter plumsande i snön, inte var på världens bästa humör. Det hela vände dock när R och jag gjorde sällskap till Tornby för ett par ärenden, middag hemma hos mig och därefter bio (Avatar igen) och ett glas rödvin innan vi sade godnatt. I slutändan blev dagen alltså inte så farligt illa. Herregud, vad gör väl en omtenta!?

Nu har jag precis avslutat min frukost medans jag andats in ångorna från mitt hår. Jag håller nämligen på att bleka det ännu mer. Jag tänkte matcha mitt tentaresultat med hårfärgen lite bättre :P Snart dags att se hur resultatet blev och därefter ska det packas inför turen söderut i eftermiddag samt förbereda dagens kursstart i Företagsekonomisk metod. Vi får se om jag hinner visa upp en liten virkad figur här (som faktiskt blev klar förra onsdagen, men har inte haft batterier i kameran) innan jag beger mig.

Inga kommentarer: