fredag 29 januari 2010

Bara njuter av tillvaron

Så är jag på besök hos P igen. Han är på jobbet en stund till, så då kan jag passa på att sitta framför tvn (som jag lyckades få igång trots 3 att det krävdes 3 fjärrkontroller!) och läser bloggar. Jag har haft en riktig lyxmorgon med sovmorgon, frukost i sängen med senaste Desperate housewives, tagit hand om en liten disk (lite nytta måste jag väl göra) och nu är det då slöande i soffan som gäller innan vi ska ut och äta lunch. Kan man ha det bättre? Det skulle kanske vara om min dator ville fungera som den ska då...nu har den startat om sig själv 2 gånger helt utan anledning. Underligt...

Jaja, jag ska fortsätta bara vara och ha lite ledigt tills det är dags för allvaret igen på måndag. Kursstart för kurs nr 2: Marknadsföring.

Rock on people!

2 kommentarer:

Malin - Carlssonkarlsson.blogg.se sa...

Åhh frukost på sängen lät inte fel:P Skönt att lyxa till det lite ibland:) Kram kram

Malin - Carlssonkarlsson.blogg.se sa...

Skönt att lyxa tilld et om mornarna ibland:)