söndag 3 januari 2010

Borta bra men hemma bäst

Så är det ju faktiskt, hur klyschigt det än låter. För Linköping är hemma. I alla fall för tillfället. Vad som händer efter att skolan slutat blir spännande att se. Självklart saknar jag familjen nu när jag vant mig vid att ha dem i närheten 24 timmar om dygnet, men de kommer ner i vår, så vi ses snart igen!
Men, idag är det söndag och efter bara drygt 7,5 timmar i bilen var R och jag tillbaka i kära linkan. Gemensam pastamiddag inhandlades och åts (med lite Ben & Jerry's till efterrätt) innan R drog vidare och nu har jag tänt lite ljus, dragit på mig pyjamasbyxorna och hällt upp ett glas rödvin. Så skönt, så skönt. Nu ska man bara vänja sig vid att ta hand om disk och matlagning själv igen :P

1 kommentar:

Emma sa...

Så sant! :) Jag tycker med det ska bli skönt att komma tillbaks.. och träffa alla igen med såklart!! hihi :D Kram