lördag 19 december 2009

Burr

Uppstigning 8.30 och vad visar visar termometern? -17,4 grader!! Kan det bli så kallt här i Linköping!? Som tur är har jag än så länge kunnat stanna inne i värmen och njuta av en frukost bestående av risgrynsgröt och hemmagjord limpa. Stämning så det förslår ;)
Om ungefär en timme ska R och jag ta gratisbussen till Tornby för att fixa julklapparna till hans familj (jag är med som smakråd ;)) och jag ska glo på allt folk och glädjas över att jag redan är klar med alla inköp.

Det blev faktiskt träning för mig igår. Jag hann även med inslagning av ett par julklappar innan det begav sig. Utrymmet under min minigran fylls upp ganska snabbt, så mysigt så! :)

Nu ska jag fortsätta njuta av denna härliga dag och stänga öronen lite lätt för alla negativa nyheter på Nyhetsmorgon, gällande floppen Klimatmötet i Köpenhamn samt nedläggningen av SAAB. Positiva nyheter hitåt, tack!

Inga kommentarer: