lördag 28 november 2009

Vankas partaj!

Ikväll är det dags för fest igen. Denna gång 20-årskalas (och ja, jag känner mig lite gammal :P ).
Jag sitter hemma i mitt kaos till lägenhet och laddar till en riktigt bra spotify-lista och med håret fullt i klet. Jo, för nu är det premiär: Fia färgar sitt hår själv! eller, jag bleker det. Om det varit en mörkare färg hade jag inte vågat göra det själv. Då skulle jag antagligen gå runt med bruna öron och nacke i en vecka framöver. Blekningen ger bara en fin rodnad :P
Vi får se hur det hela blir, men förhoppningsvis ljusare utan att bli gult! Sedan jag klippte mig ser nämligen mitt hår riktigt mörkt och tråkigt ut, så dags att lysa upp tillvaron lite!

Min nya hårfärg ska matchas med en ny snygg liten sak som jag inte kunde stå emot på H&M för bara 99 kr!

Denna skönhet i svart blir det. Men jag har kurvor så jag kommer fylla ut den lite mer än vad modellen gör :P Så snygg och otroligt bekväm! Denna kommer nog få vara med mycket framöver. Nyårsblåsa kanske?

Inga kommentarer: