måndag 16 november 2009

Tidig morgon...

I morse ringde väckaren 7.15. Ingen höjdare kan jag säga, då min skoldag inte börjar förrän 13 i eftermiddag. Men det var bara att masa sig upp och slå på datorn, då jag skulle lyssna på kusinen som skulle intervjuas i radio klockan 7.30.
Jag måste säga det att jag blev rätt chockad över att höra vilken dialekt de har! Pratar (eller, pratade är det väl nu) jag också sådär? Riktig norrländska...

Jaja, jag får väl höra när jag åker hem över jul hur det är vi låter egentligen :)

Nu har jag haft en stund på mig att kvickna till, så det är väl dags att göra någon form av frukost. Därefter ska veckohandling och tvättid avklaras innan det är dags att bege sig till skolan.

I'll be back!

2 kommentarer:

Jennifer sa...

Haha har lyssnat jag också på programmet och hört hur himla konstigt vi pratar egentligen. Helt sjukt!

Malin sa...

Kung! då preliminär bokar vi det. =)
Hur är det annars? hur går det i skolan?