tisdag 24 november 2009

Snart advent

Nu är det väldigt, väldigt nära att jag hämtar adventslådan från förrådet. På lördag kommer jag troligen att vara upptagen hela dagen, med (förhoppningsvis) stickningsworkshop samt födelsedagsfest på kvällen. Och på grund av nämnda fest är risken stor att jag är lite...trött på söndag. Så det måste pyntas typ nu!
Fick lite lätt panik då jag trodde att jag inte har någon vanlig adventsljusstake (för levande ljus), men så kom jag på att jag pysslade en ny förra året! Så nu ser jag fram emot att få ta fram denna. Den kommer bli så fin på min svarta tv-hylla :)

Här kan ni se före- och efterbilder på detta pyssel.

Snart ska det fixas med min dator. Igen. Windows 7 ska överges för gamla trogna XP. Förhoppningsvis kommer allt funka som jag vill efter detta! Ska man kanske bjuda datasupporten på glögg till detta? Hmm, tål att tänkas på...

Inga kommentarer: