onsdag 25 november 2009

Men ta och fungera!

Saker och ting fungerar lite halvknackigt för tillfället.
För det första så verkar jag ha översträckt mitt knä under aerobicen i söndags (självklart knät jag skadade för ett år sedan). Jag har inte ont, men det känns lite smått instabilt och svullet när jag tränat. Så det blir knästöd på under träningen ett tag framöver.
R gjorde ett försök att ominstallera min dator igår igen, vilket tog X antal timmar, men allt fungerar fortfarande inte som jag vill. Det går lite trögt och nu när jag fått en invite till Voddler vill jag ju kunna använda det, men icke! Min dator vägrar!
Försökte ta mig in i förrådet igår för att plocka fram adventslådan, men det är helt jäkla omöjligt att komma åt utan att riva ut hela förrådet, eller utan ett par extra händer.
Och sedan igår har jag dessutom kramp i min högerhand till och från, vilket är en aning frustrerande.
Så, saker och ting fungerar sådär lite halvbra för tillfället. Men det är väl bara att inse att Lagen om alltings jävlighet styr för tillfället och att den snart ger vika för Flyt.

2 kommentarer:

Jonas E sa...

Skaffa ny dator?

Sofia sa...

Jonas E: Det skulle jag gärna göra, men med endast csn finns inte riktigt utrymme för sådana utsvävningar.