tisdag 10 november 2009

Mums-middag

Såhär dagen efter veckohandlingen finns det möjligheter att få till en god middag. Idag blev det bulgur, sallad (spenat, sockerärtor, tomat och soltorkad tomat), stekt kyckling och sås (creme fraiche, tomatpuré, salt, peppar och vitlökspulver).
Så grymt gott! Men då blir det att man äter så fort som om att man var rädd att någon skulle komma och ta tallriken annars.

Visst ser det snyggt ut? Så fort kameran lagts till ro förvandlades det dock till en enda mumsig gegga :D
Nu är jag mätt och belåten, en likadan låda står i kylen till middag imorgon (blir perfekt efter ett pass free power dance) och det är dags att lägga upp fötterna på fotpallen med en filt över benen.

Jag lyckades åstadkomma ett pump-pass i förmiddags, men i övrigt har jag inte gjort många knop! En riktig slappdag. Tyvärr har jag väldigt svårt att ta itu med pluggandet för tillfället, men det är nog bara en liten svacka, så jag låter det vila lite och tar nya tag senare. Jag tar och stickar lite nu istället :)

Inga kommentarer: