söndag 1 november 2009

Mår fint

För alla er som tror att jag ligger hemma bakis idag: ICKE!

Jag är så pigg man kan önska, förutom lätt söndagströtthet :) Var hemma strax efter 2 inatt och jag antar att kvällen var rätt lyckad. Eller, man får ju räkna med en del drama när en drös berusade människor ska försöka ta sig ner på stan och därefter försöka agera lagom normalt. För min del gick det fint, men viss irritation uppstod emellanåt :P Vi började redan klockan 16 med en liten drink hos Emma innan bussen tog oss till Paula för förfest och skräpmat. Vissa festade till halv 8 i morse, så jag tycker att min hemgång var väldigt ansvarsfull (och kanske en aning tråkig).


Dagen har till största delen tillbringats i soffan, men jag har lyckats prestera dusch, disk och lite lätt matlagning. Och en del stickning. Bara softat helt enkelt!

Imorgon kör vi igång igen med en ny kurs. Det ser jag sådär lagom fram emot...

Inga kommentarer: