fredag 30 oktober 2009

Vad ska man säga?

Tentan är avklarad. Jag är rätt säker på att jag klarade den, men är så besviken på mig själv att vissa saker gick kasst som inte borde ha gjort det! Jag hade kanske kunnat fixa ett VG om jag bara greppat dem :( Och när man väl ser tentan är det ju lätt att se bristerna i fusklappen. Och vissa saker som jag äntligen fått grepp om under pluggandet dök inte upp på tentan.

Ja, det är blandade känslor. Jag är glad över att det gick skapligt, men det känns pissigt att det "bara" gick skapligt när det faktiskt var en rätt så lätt tenta.

Det blev 1 mil på motionscykeln på gymet direkt efter tentan, en dusch och nu har jag precis ätit lunch. Om ca 1,5 timme är det dags för ett besök på Fredagspuben med tjejerna och sen var det tänkt att R och jag skulle äta lite go'middag, men han ligger för tillfället hemma bakis, så det kanske går i stöpet.

Men nu laddar vi om och går vidare!
Halloween-fest imorgon och nya tag med Statistik B på måndag!

Inga kommentarer: