tisdag 20 oktober 2009

Inte på hugget?

Den här tjejen är inte riktigt på banan idag. Eller, det kände jag redan igår på träningen, då varken kroppen eller hjärnan kände för att vara där. Och i morse var det ingen trevlig upplevelse att behöva kliva upp kl 7 och inte känna sig helt hundra. Min hals och röst är lite i obalans och orken är väl inte på topp. Kombinera det med pms så har ni en solstråle :P

Skolan är i alla fall klar för idag, men ska försöka få lite plugg gjort här hemma. Jag ska påbörja tentapluggandet imorgon (ute i god tid för omväxlings skull) med ett par klasskamrater, så det vore dumt att bli hängig nu. Med tanke på att 4 av 5 i min omgivning är mer eller mindre förkylda för tillfället så är det väl bara att hålla tummarna och tugga i sig alla vitaminer.

Nu lite vila innan det är dags för den alltid lika underhållande tvättiden!

1 kommentar:

Mija sa...

Jaa, jag vet att du har rätt..
Det ÄR inte hela världen, jag förstår ju det. Problemet är väl bara att jag är en sån som alltid vill prestera.. Jag VILL känna att jag verkligen har gjort mitt bästa i alla lägen.

Och jag tror inte att det är nån risk för omtenta, men ändå, man vet ju aldrig.. Jag kanske har läst på "för mycket" på fel områden t.e.x. Men som sagt, jag ska INTE gräva ner mig nu. Det lovar jag mig. ;)

Tack för lycka-till-hälsningen och lycka till själv!