fredag 23 oktober 2009

Bidde inte så

Tyvärr så blev det ingen fredagsmiddag med R ikväll, då han ska ut och fira att tenta-p är över. Det hela skjuts upp till imorgon istället.

Så, vad ska jag göra ikväll då? Jag har precis duschat efter ett pass afro och nu väntar en fredagsmiddag bestående av en matlåda fusklasagne. Jag funderar på att lyxa till det hela med ett glas vin eller två. Och så blir det kanske lite Nip/Tuck eller dylikt. Underligt att det inte finns något vettigt på tvn en fredagkväll. Och nej, jag följer inte Idol. Ge mig en riktig tjejfilm så är jag nöjd! :)

Förhoppningsvis orkar jag kliva upp i tid för ett förmiddagspass pump imorgon. Och lite plugg. Jag har faktiskt lyckas ta skapligt tag i tentapluggandet. Vi får se om det räcker hela vägen fram :)

Nä, nu är det dags att sätta in matlådan i micron! :)

1 kommentar:

Mija sa...

Klart att det räcker ända fram! :) Positiv inställning! :)

Kram