måndag 28 september 2009

Provar nytt

Jag var tydligen alldeles för långsam idag, för när jag skulle boka dagens afro-pass så var det redan fullbokat :( Istället blev det att prova på en för mig helt ny motionsform: bosu. En bosu kan nog förklaras som en halv pilatesboll på en platta. Riktigt skoj var det. Och jobbigt! En blandning mellan step, core och lite lätt styrketräning skulle jag vilja säga. Och en hel del balans! Så det blir nog fler besök på det passet i framtiden. Omväxling förnöjer :)

Nu sitter jag och myser i soffan och har precis stickat ett par varv på min (förhoppningsvis) blivande halsduk. Den är lite väl bred, så jag jobbar på att smalna av den lite :P Jag måste nog ta och köpa lite mer garn till den, annars kommer den inte kunna få någon längd. Jag är väldigt sugen på popcorn för tillfället (saltsug efter träningen), så jag ska kanske ta fram kastrullen och fixa lite snacks att lyxa med till kurslitteraturen.

P.S. Pablo var helt SUPERB igår och både jag och R var väldigt nöjda. Jag lyckades dessutom få våra biljetter signerade. Väldigt lyckad kväll!

3 kommentarer:

johanna jordgubbe sa...

sv; gud vad roligt att få lite frågor om stickning!! skall verkligen ta det till mig och sätta igång igen och få ut lite.. och då framförallt svaren på dina frågor!! har lite fullt nu iveckan men till helgen skall jag absolut få ut lite!! det LOVAR jag.. :)

hoppas du kan vänta så länge :)

Be Inspired -Inredning & Design sa...

ÅÅÅ vad roligt!!! Å inte såg jag dig hehehehe =)

Kraaaaaaam sofie

Helen sa...

Tänk den som hade massa roliga pass att välja mellan!