onsdag 30 september 2009

Ops

Den här dagen hamnade på sniskan direkt!
Hade ställt väckarklockan på 8 och 8.15 fick jag ett sms från en klasskamrat som undrade var jag var och om jag var sjuk. Underligt... Tittade på schemat och hoppsan: vi började visst 8.15 idag och inte 10.15 som jag trott! (kanske därför jag vaknade kl 7 i morse vilket jag aldrig gör annars: det undermedvetna kunde schemat)
Så, det blev en snabbfrukost och fixande av 2 smörgåsar att ta med till skolan och var där till pausen så att jag i alla fall hann med halva föreläsningen :)
Därefter grupparbete och nu är jag hemma igen. Ska strax värma en låda bruna bönor till lunch. Lite plugg och andra nyttigheter har jag tänkt hinna med innan jag ska iväg på träning.
Pump 17.00, den här gången hann jag boka det pass jag ville gå på :) Och ikväll ska jag mysa i pyjamasbyxor i soffan till Grey's och kanske lyxa med ett glas vitt. Det är ju ändå lillördag ;)

Inga kommentarer: