tisdag 15 september 2009

All before lunch

Det blev en tidig dag idag, föreläsning redan klockan 8. Då man inte är van vid att kliva upp tidigare än 8.30 så är det ingen höjdare när klockan ringer klockan 7.
Men det var bara att kliva upp, fixa frukost, packa skol- och träningsväska och fixa brieostsmörgås att äta innan träningen.
Föreläsningen gick smärtfritt trots en väldigt trött första halvtimme. Skoldagen slutade redan kl 10, så då passade jag på att hämta ut 2 gamla tentor, uppdatera mitt LiU-kort och så solade jag solarium en kvart innan det var dags för pumpen. Och träningen gick faktiskt riktigt bra! Jag lyckades öka vikten på ett par låtar, så jag känner mig riktigt nöjd med mig själv! Peppad! :D

Ja, efter det så har jag bara hunnit med hemfärd, dusch och lunchlåda. Och upptäckt att jag glömde min tröja i solariet. Taklampan var ju trasig, så det var inte det lättaste att hitta åt allt :P

Nu återstår pluggande och så ska jag sitta i soffan och känna träningsvärken komma krypande.

På återseende!

Inga kommentarer: