lördag 15 augusti 2009

Oh Sunny Days?

Igår så hade vi faktiskt rätt så bra väder här i Linkan. Lite småkallt, men inget regn i alla fall! Det hade varit perfekt för en runda discgolf och då man suttit "inspärrad" under några regniga dagar så blir man rätt så rastlös!
Men R var upptagen med alla sina nolle-uppdrag och jag har inga discar, så det blev en tråkdag för min del. Igen. Fast R kom förbi på kvällen och tittade på en film och bröt min isolering lite.

Vi såg The boat that Rocked, hur skön film som helst! Och med underbar musik. Rekommenderas varmt.

Just nu skiner solen, men efter att ha tittat på Nyhetsmorgons väderprognos och besök yr.no så verkar det inte hålla i sig särskilt länge. Det ska snart mulna på och ikväll ska det regna. Jag som ska på andra sidan stan ikväll för lite partaj! Jaja, det får bli bussen. Jag har ändå fått alla lampor på min cykel stulna, så den hade inte varit något lämpligt alternativ ikväll ändå. Och då kan man ju ha klackar på sig ikväll ;)
Men innan pissvädret infinner sig ska jag minsann få med mig R och hans discar ut i skogen!
JAG VILL SPELA!

Inga kommentarer: