måndag 10 augusti 2009

Här går det trögt!

Tyvärr har det blivit dåligt med bloggande för min del de senaste dagarna, men jag ska skärpa mig!
Just nu sitter jag och vaktar några plåtar med vaniljbullar i ugnen. Jag verkar ha lyckats bränna första plåten en aning, trots att bara halva tiden gått, men men, nytt försök med nästa plåt!

Jag beställde terminens första kurslitteratur tidigare idag. Drygt 600 kr fick jag lägga ut på böcker för en kurs som bara är på drygt 3 veckor. Det är ju helt jäkla galet! Och det är böcker som jag har svårt att tänka mig att jag kommer behöva längre fram. Det är väl bara att hoppas på att nästa års 2or ska ha samma böcker, så att man kan sälja dem vidare.

I övrigt så har jag dessutom hunnit med en runda i 5km-spåret samt veckohandling idag, så jag tycker att jag gjort mig förkänt av att snart få sätta mig med fötterna i högläge och bara stirra på tvn.

See ya!

Inga kommentarer: