måndag 3 augusti 2009

Detta hår

Jag blir lite less på mitt hår emellanåt. Jag älskar att mitt hår är så pass annorlunda som det är och jag tycker personligen att det är en frisyr som faktiskt funkar på mig. Men så ibland kan jag önska att det var långt igen (vilket det inte varit på drygt 3 år). Och i nästa sekund vill jag klippa mig, då anledningen till min "ångest" i regel är den att jag inte gillar när mitt hår börjar bli så pass långt att det börjar bli lockigt. Mitt bakhuvud är helt utom kontroll i det läget!
Om jag ska spara ut det så kommer det att ta typ 3 år innan det är "lagom" långt för att kunna göra något med det. Och under den tiden kommer jag att ha blivit galen ett X antal gånger.
Men så tar man och tittar på lite kort och tänker "Nä, min frisyr är ju asbra!".
Den har ju dessutom blivit mitt trademark här i Linköping.

Vad ska man ta sig till egentligen?

Men det är liiite längre just nu och lite större kam

3 kommentarer:

Karin hemochliv.blogg.se sa...

Så kul att du läser min blogg. Hit kommer jag återvända, mysig blogg!

Malin sa...

Jag tycker att du är skitläcker i kort med tuppkamm. =) det tycker jag att du absolut ska fortsätta att ha! =)

Sofia sa...

Tack till er båda två :D