lördag 4 juli 2009

Första natten avklarad

Så har man sovit första natten i lägenheten! Jag kan inte säga att jag sov så superbra, men det kan ha en hel del att göra med de faktum att:
  1. jag sov i tältsäng
  2. min vänsterarm väckte mig vid halv 4 av att den väkte något så in i bängen!
  3. kylskåpet väsnades som ett tröskverk, vilket åtgärdades genom att flytta det lite frn köksbänken
  4. det spöregnade vid 6 i morse och jag har alla fönster öppna

Men nu är jag vaken och väntar på att R ska dyka upp så att vi kan fortsätta flytten. Vi hade lite otur med vädret igår, då ett åskoväder rullade in vid 12-tiden och det slutade inte åska förrän vid 17 (!). Har aldrig varit med om att det åskat så länge! Och så regnade det. Förhoppningsvis får vi lite uppehåll idag så att man kan flytta hit soffan. Sitta på golvet är inte sådär jättemysigt!

Nu ska jag passa på att läsa lite bloggar tills R dyker upp! Tur att R hjälpte mig få igång internet igår :)

Inga kommentarer: