torsdag 4 juni 2009

Snart över

Det är helt otroligt vad tiden går fort! Imorgon skriver jag min sista tenta för denna termin och därmed också för mitt första år på civilekonomprogrammet på LiU. Och inte har man blivit ett dugg smartare! ;)
Det känns väldigt underligt att de första två terminerna nu är avklarade. Och så kommer sommaren att försvinnare alldeles för fort och så är man inne på årskurs två. Läskigt...

Förhoppningsvis kommer jag att vara lite inblandad i Nolle-p till hösten, när alla nya ekonomer anländer. Jag har anmält mig till att jobba på 3 stora fester under nolle-p och jag har även anmält mitt intresse att vara fadder (varje fadder får två nollor att "ta hand om" när nolle-p är slut. Sälja böcker till och bara finnas där om de har frågor, typ). Självklart kommer jag och tjejgänget dessutom att hänga med nollorna under de första två festveckorna :) Det kommer bli slitsamt, så det är bäst att man laddar upp med matlådor i frysen ett tag innan ;D

Nu ska jag ta och fortsätta fylla i min "fusklapp" som vi får ha med oss på tentan imorgon. Jag hyser inte så stora förhoppningar om att denna tenta kommer gå vägen, men omtentan är först i augusti, så då har jag ju något att göra i sommar ;)

Inga kommentarer: