torsdag 4 juni 2009

Min sommar

Sommarlovet är snart här och till viss del är den redan uppbokad:
  • 5/6 sista tentan och därefter vårens sista fest på skolan: Sommar-X som vi naturligtvis ska närvara på!
  • 14/6 åker hem till Härnösand
  • 18/6 ev träffa ett par hemvändare
  • 19/6 Midsommar! Vart firandet ska ske och med vilka är ännu inte bestämt, men det blir nog lyckat i vilket fall som helst!
  • 23/6 åker hem till Linkan med en hund eller två
  • Väl hemma igen är det bara att börja flyttpacka
  • 1/7 får hämta nyckeln till nya lägenheten, så därefter blir det till att flytta och flyttstäda!
  • 31/7 är sista dagen för överlämning av nyckel till gamla lägenheten
  • 12/8 (tror jag?) omtenta i makroekonomi om jag inte klarat den
  • 17/8 börjar skolan igen och nolle-p drar igång med full fart!
Det är ju som sagt lite som händer och sker under dessa veckor. Och så skulle jag vilja klämma in ett besök till Kolmården (upptäckte att man har rabatt med ICA-kortet!), en hel del badande, solande, läsande och så vill jag lära mig att sticka! Vi funderar dessutom på att samla tjejgänget här i Linkan någon helg i sommar, då alla åker hem efter skolan. Och så kanske man kan få besök från Norrland av hela familjen (eller åtminstone lillebror)? ;)
Sommaren lär vara över fort som tusan, hur man än vänder och vrider på det

Inga kommentarer: