måndag 22 juni 2009

Sista dagen

Idag är sista dagen i Härnösand för denna gång. Sommarvärmen har äntligen anlänt (liksom den verkar ha gjort i hela landet nu), så idag borde man försöka njuta av det hela. Imorgon, under vår långa bilfärd utan AC, lär vi förbanna solen igen.

Midsommar blev en lugn men lyckad dag/kväll. Jag, R, en gammal kompis till R och dennes flickvän firade tillsammans här hemma i mamma och pappas hus (de befann sig i stugan). Grillning, kubbspel, jordgubbar, spotify och Youtube var det vi ägnade oss åt.
Mådde riktigt bra på lördagen, förutom att man var lagom trött och hungrig :P

Igår tog jag en tur upp till Docksta för att tillbringa en dag med familjen ute i stugan. Väldigt slappt blev det då man antingen befann sig i en solstol eller nere på bryggan med en pocketbok :)

Idag är det lite förberedelser för morgondagen som gäller + lite slappande och läsande hoppas jag :)
Nu ska jag ta och läsa lite bloggar innan jag sätter mig i den härligt solvarma bilen för att köpa morgondagens färdkost!

Inga kommentarer: