torsdag 5 mars 2009

I en svacka

Jag befinner mig i en svacka för tillfället. Inte bara vad gäller utan bloggen utan livet över huvudtaget. Mycket att göra, tokstressad över skolan, alldeles för lite tid och ingen energi. Alldeles för mycket oro och stress i kroppen! Som tur är lyckades jag göra bort en examination på förmiddagen idag så jag slipper ha den på måndag och snart har långhelg i 4 dagar. Jag har ett pass till i eftermiddag, 13-16, men det ska nog gå bra! Därefter blir det plugg, plugg plugg hela helgen.
Imorgon blir det dock lite roligheter, nämligen fredagspub med gänget, pizza hemma hos oss och därefter temafest på HG. Skönt att få tänka på annat ett tag!

Jag återkommer när jag klättrat lite högre upp och har något vettigt att skriva.

1 kommentar:

Rosa Hemmet sa...

Tjopp!

Svackor har vi alla och ibland blir det för mycket med allt, låter klokt att ta en liten paus och koncentrera sig på det som känns viktigast!

Vi höres snart i hope:)
Förresten, har det blitt nå simning eller är schemat för stressigt?