fredag 20 februari 2009

Stora behov

Det är väldigt mycket som min kropp och hjärna vill ha just nu och inte blir det bättre av alla erbjudanden runt omkring!
  • IKEAs textilblad. Jag vill vårpiffa hemma!
  • REA på Panduro. Alla pärlor får mig att dreggla.
  • Jag behöver verkligen, verkligen, verkligen uppdatera min garderob. Och alla vår/sommarkataloger har landat fint hemma hos oss...
  • Jag vill ha en semla. R, jag vill ha en semla!
  • Och kanske ett glas vitt framför tvn ikväll? Kan det ordnas?
  • En bar i mitt vardagsrum. Jag vet precis vart den ska stå!
  • Mat. Jag är hungrig. Men det är för tidigt att börja ännu, då R slutar 17...
  • Ett obegränsat tax free-konto inför Rigaresan vore väldigt trevligt.
Usch vad mycket vill ha det ryms i min kropp!

1 kommentar:

Helen sa...

Håller med att det är alldeles för mycket man vill ha just nu! Jag var bara tvungen att göra en beställning från Panduro när rea katalogen kom! Så nu väntar jag bara på att det ska komma!