tisdag 24 februari 2009

Ledig tisdag

Ingen skola idag, men ändå går det att sysselsätta sig!
Tidsbestämda aktiviteter idag var träningen och så har jag kör ikväll. Trots att träningspasset bara är på en timme så går det ändå åt 2 timmar. Man ska gå dit, träna, gå hem, duscha. Och så ska man få i sig någon mat. Passet är mellan 11.30 och 12.30 så man är lagom hungrig efteråt :) Jag hade förberett en smoothie och så blev det ett par pannkakor + ett par pannkakslådor för någon dag framöver. Sätta sig i soffan och slappna av lite och helt plötsligt har det blivit mitt på eftermiddagen. Snart dags att börja med middagen så att man hinner äta innan det är dags för kör. Jag har inte varit på ett par veckor pga tentaplugg och förkylning, så nu är jag sugen! :)

Jag hade tänkt att ta en liten prommis och köpa semla till kvällsfikat när R kommer hem från klättringen, men just nu kan jag inte uppbåda någon sådan kraft. Kanske lika bra det :)

Nä, undra om man ska orka slå upp skolböckerna en stund eller om man får vara slö ett tag till?

Inga kommentarer: