tisdag 24 februari 2009

Födelsedag snart! (typ)

Okej, det är lite drygt en månad kvar tills jag fyller år, men jag längtar redan! Inte efter att bli ett år äldre, det klarar jag mig utan. Åldersnoja har jag så det räcker (jo, det är tillåtet även när man är ung). Fest ska det bli här hemma hos oss och snart börjar planerandet! ÄLSKAR att planera! :D Särskilt sådana här roligheter.
Men. Då jag fyller år så kanske finns de som vill köpa en liten present, så här kommer några tips från den underbara shopen Miss Juniversum:

Brosch 59 kr

Kakeldekor till badrummet 59 kr.............Kobra-telefon 599 kr

Kylskåpsmagneter 49 kr resp. 55 kr

Minitavlor 39 kr/st

Tokläcker tygväska för 89 kr

P.S. Främst till familjen: jag skapar en ny etikett för min födelsedag, så är det bara att klicka på den i menyn så dyker alla "önskelistor" och dylikt upp ;D

Inga kommentarer: