söndag 15 februari 2009

Ångesten borta!

Jag kan ärligt säga att jag just nu inte har någon tentaångest! Jag har gått igenom två gamla tentor sedan i våras och jag kan hänvisa till rätt lagrum och svara någorlunda rätt på alla uppgifter. Full pott behöver man ju inte ha hela tiden, bara man är på rätt spår ;) Så just nu känner jag mig på topp! Det här kan ju gå riktigt bra! Men om det hela skiter sig på tisdag kommer jag att deppa ihop totalt istället. Vägra få en omtenta! Särskilt när det känns så bra! Nä, det här ska jag fixa! Positiva tankar!
Nu ska jag göra annat än att plugga ett tag. Det är väl ok att sluta när man är på topp? ;)
Jag har en hel lista med saker jag kan ta mig för nu medans R är på skolan och jobbar med sitt grupprojekt:
  • städa badrummen (inte kul, men behövligt och jag HATAR när badrummet är dammigt!)
  • sätta upp två tavlor i köket
  • gå på en promenad och ta med kameran ut i solskenet
  • rensa garderoben (det är onödigt trångt i vissa korgar som inte används så mycket)
  • kontrollera vad Rigaresan kommer kosta oss och göra färdigt all för bokning
  • slappa i soffan till X antal Private Practice-avsnitt
Tro vad jag ska ta mig an först?

Inga kommentarer: