söndag 11 januari 2009

Skärpning!

Jag har varit riktigt dålig på att blogga den här veckan. Och nu har man inga storhelger att skylla på längre heller... Skärpning säger jag bara!
Den här helgen har varit ganska så händelselös, förutom fredagen då, men gårdagen spenderades mestadels i soffan och denna dag antingen promenerandes eller insmetad i hårfärg. Dagens projekt har nämligen varit: ny hårfärg. Jag blir så mörkt tråkblond på vintern och ville ljus upp det hela, så R och jag tog en härlig promenad ner till stan och införskaffade blekningsmedel. R fick (som vanligt) agera frisör. Allt väl så långt, men jag sköljde ur blekningen lite för tidigt, så jag var en aning orange uppe på huvudet. Så för att slippa gå randig till skolan imorgon fick vi ta en promenad till, lite kortare denna gång. Köpte en blond hårfärg som täcker det superduper-platinablonda samt det orangea, så nu har jag en honungsgul hårman om jag inte minns fel.
Lite ljusare, lite fräschare. Bild får visas en annan gång.

Inga kommentarer: