lördag 10 januari 2009

Så kan det gå

Magnetröntgen igår. Segt som fanken att ligga blixtstilla i en halvtimme inspärrad i en bur, annars gick det bra. Nu är det bara att vänta på kallelse från läkaren igen.
Det blev även en snabbt improviserad fest hemma hos oss igår kväll, men det blev lyckat! En hel del folk och en väldigt lyckad utekväll på Herrgårn. Jag dansade som en idiot! :) Knät är lite stelt och kanske lite svullet idag, men jag har inte ont, så det måste ju vara ett gott tecken!

Denna lördag har gått i seghetens tecken för min del, men nu har jag kommit ur pyjamasen, i duschen och dessutom intagit en McDonalds-middag, så nu är man på banan igen! Det lutar nog åt en helkväll i soffan , men man är ju lite rastlös efter att ha suttit där hela dagen i försök att inte uppröra magen. Dags för nya äventyr kanske? :)
Eller så får jag finna mig i att den enda spänning jag får vara med om idag är den att jag bytt till nya sängkläder. Sprillans nya, julklapp från svärföräldrarna. Man kommer ju sova gott inatt då i alla fall! :)

Denna snygging, IKEAs Brunkrissla pryder nu vår säng, fast i "dubbeltäcke-format"

2 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Kramar om sent på lördagsnatten.
/Lallis

Anonym sa...

Det är så härligt att krypa ned i en renbäddad säng! Fast skittråkigt att bädda rent...