torsdag 15 januari 2009

Plötsligt händer det

Plötsligt händer det 1: Efter att ha haft ett par kurser nu med riktigt dyra böcker och trevliga förseningar kan man inte annat än tacka och ta emot när det visar sig att jag redan har böckerna för nästa kurs. Så där sparade man drygt 750 kr i böcker.
Tack, tack!

Plötsligt händer det 2: jag har äntligen fått svar från sjukgymnasten. Via mail. Han har tydligen haft semester till idag (knepigt att han inte meddelat detta i vår tidigare kontakt eller att receptionen inte meddelade detta när jag ringde i förra veckan). Så han ska ringa mig för en tid i nästa vecka då vi ska "diskutera framtiden och ge dig lite ny inspiration". Äntligen! Jag som annars hade tänkt att lägga in officiellt om skilsmässa idag!

1 kommentar:

Lallis - liv och leverne sa...

Men vad härligt, vännen! Ja, ibland händer det:)
Kram Lallis